Z2000 IVR-palvelimet

Xarcomin ohjelmoitava, automaattinen puhepalvelin (vaihde) mahdollistaa vaativien telemaattisten palvelujen toteuttamisen asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

T

elemaattinen palvelu muodostuu palvelun määrittämisestä ja toteuttamisesta, joka asennuksen jälkeen toimii automaattisesti Xarcomin palvelimella. Telemaattinen järjestelmä tai sovellus määritetään yhteistyössä asiakkaan kanssa. Sovellus toteutetaan parametroiden Xarcomin kehittämän zApi-ohjelmakirjaston avulla. Varsinaista ohjelmointityötä perinteisessä merkityksessä ei tarvita. Palvelun puheosuudet äänitetään ja tallennetaan palvelimelle. Palvelulle varataan puhelinnumerot ja sovellus on heti asennuksen jälkeen käytössä.

Xarcomin telemaattinen palvelukonsepti muodostuu seuraavista komponenteista

    • nauhoitetuista äänitiedostoista ja juonnoista
    • näppäinpuhelimella ohjattavista valikoista
    • valikkojen avulla käynnistettävistä ohjelmoitavista palveluista
    • puhelun välittäminen ohjauksen mukaan
    • puhelinliikenteen laskenta ja veloitus
    • puhelinliikenteen tilastointi ja raportointi asiakkaan haluamalla tavalla
    • liikenteen valvonta ja monitorointi WWW-selaimella
    • äänitiedostojen tuottaminen puhelimen avulla tai
    • äänitys-PC:llä
Xarcomin tuottamat telemaattiset palvelut perustuvat Xarcomin kehittämään Z2000-palvelimeen (C/T-server) ja Zapi-ohjelmistoon.

Xarcomin palvelin sijaitsee DNA:n (entisen TDC) palvelinhotellissa, jossa se on vartioidussa ja turvallisessa tilassa.

Miten yrityksesi voi hyödyntää telemaattisia palveluja?

Toiminnan tehostajana

    • yrityksen asiakaspalvelussa
    • markkinoinnissa
    • ulkoisessa ja sisäisessä viestinnässä
    • telemarkkinoinnissa
    • omana toimintonaan osana yrityksen liiketoimintaprosessia
    • palvelukeskusasiakkaana telemaattisen liiketoiminnan sisällöntuottajana
    • asiakashankinta
    • tilausten vastaanotto
    • ulkoinen tiedottaminen
    • sisäisen viestintä
    • suoritetietojen keruu
    • tiedon keruu
Lue lisää

Telemaattinen palvelu osana liiketoimintaa

    • maksutapahtumien rekisteröinti ja välittäminen
    • maksullisen tiedon välittäminen asiakkaille

     

Lue lisää

Telemarkkinoinnissa

    • tuotekampanjoihin ja tuotteen tunnettuuden lisäämiseen
    • tuoteinformaatio
    • tuotevertailut
    • markkinointikampanjan asiakaspalautteen keräämiseen
    • markkinatutkimukset
    • asiakasrekisteröinnit
    • yhteydenottopyyntöjen tallentaminen
    • esitetilausten vastaanotto

     

Lue lisää

Telemaattinen liiketoiminta

     

    • tietopalvelu
    • kuluttajakyselyt (gallupit)
    • kilpailut
    • äänestykset
    • tiedotteet
    • aikuisviihde

     

Lue lisää
Back to top